Nehezen épül az
e-mail listád?

Szeretnél egy megoldást, ami folyamatosan szállítja a kvalifikált lead-eket?

miért használj chatbotot adatbázisépítésre

Facebook Messenger chatbot

A magyar cégek mindössze 2%-a használ chatbotot. Még mindig van esélyed megelőzni a versenytársaidat.

Ne bízz többé az unalmas űrlapokban

A chatbotos lead-genárálás legalább 15%-kal hatékonyabb, mint a weboldalakon található űrlapok.

Ne veszíts több lead-et

80%-os megnyitási arány, 20%-os CTR. Legalább…

Személyre szabható beszélgetés

Találd meg a hangod a célközönségeddel, és nem csak az e-mail listád fog épülni, de a branded is.

Beleillik a marketing rendszeredbe

Minden ügyfelünk más piacról, más előismeretekkel, más használt eszközökkel érkezett, és eddig mindenhol megtaláltuk a chatbot helyét a rendszerben.

Minden automatizálva van

Lead-kvalifikálás -> Adatbázis feltöltése potenciális vevőkkel -> CRM rendszer integráció

Vágjunk bele

Mit tartalmaz csomagajánlatunk? 

Facebook Messenger Chatbot

– Melyik appot használod legtöbbet kapcsolattartásra?

10 internetet használó, magyar emberből 9 erre a Facebook Messengert fogja válaszolni. Több, mint 4,4 millió magyar ember használja a Messengert, ez pedig a legnépszerűbb kapcsolattartási platformmá teszi napjainkban. Ez neked annyit jelent, hogy van hely, tele potenciális lead-ekkel, ahová be kell kopogtatnod. Mi pedig szeretnénk adni egy eszközt, amivel kapcsolatban 3 éves tapasztalattal rendelkezünk, és tudjuk, hogy imádni fogod a saját chatbotodat.

 

Flow és kérdések

Mit is jelent a flow nálunk? Egy párbeszédet a felhasználó, és a chatbot között. A chatbot kérdéseket tesz fel, melyekre a felhasználó válaszol. A bot a válaszok alapján szegmentál, majd miután az utolsó kérdésre is választ kapott, az adatokat egyből a Google Táblázat adatbázisodba küldi. (+ a CRM rendszeredbe, ha Prémium előfizetőnk vagy).

Standard csomag esetén alapból 2 flow-t, majd minden hónapban, amikor újra előfizetsz, kapsz újabb kettőt. Prémium előfizetőként 5 flow-t kapsz kezdésként, majd minden hónapban újabb 5-öt. (Teljes felhasználó-feltérképezéshez ezt ajánljuk.)

Google Sheets Adatbázis

A Google Táblázatok manapság még mindig az egyik legmegbízhatóbb megoldás az adattárolásra. Ráadásul ingyenes, és könnyen hozzáférhetnek az arra jogosult személyek.

Ezért mi úgy döntöttünk, hogy a chatbotból érkező adatokat közvetlenül egy Google Táblázatba irányítjuk, ezzel is növelve az automatizáció mértékét. 

Hidd el: Iszonyú jó érzés, amikor meg van nyitva neked a tábla, és látod, ahogy folyamatosan töltődik fel potenciális vásárlókkal.

megj.: A jobb oldali képen adatvédelmi okokból kitakartuk a személyes infókat.

Egy fogaskerék a marketing gépezetedben

Tudatos vállalkozóként van egy marketing gépezeted, ami a cégedért dolgozik: weboldal, social felületek, hírlevelező szoftver, stb… Ebbe a gépezetbe szeretnénk berakni egy fogaskereket, ami a többi komponens működését segíti. Szimultán futó kampányok, lead mágnes, A/B tesztelés, lead nurturing, automatizált follow-up üzenetek, kvízek, nyereményjátékok, funnel-ek… 

CRM rendszer integráció

Prémium csomagunkban lehetőséget kínálunk, hogy a lead-ek ne csak a Google Táblázatodba érkezzenek meg közvetlenül, hanem a saját CRM/hírlevelező rendszeredbe is. Sapi, MiniCRM, Mailchimp… ha a rendszered rendelkezik API integrációs lehetőséggel, mi megoldjuk, hogy az adatok egyből bekerüljenek oda is.

A potenciális vásárlókat így azonnal szegmentálni tudjuk, és már küldheted is nekik az első hírleveleket, ajánlatokat…

A szövegeket te írod mert te ismered a célközönséged

Ki írhatna jobb szövegeket nálad, és a csapatodnál? Mi, külsősként sosem fogunk olyan jó szövegeket írni a célközönségednek, mint amilyet te tudsz, vagy te tudnál – ha eddig nem vágtál bele az írásba.

Chatbotjaink szövegezését ezért mindig szoros együttműködések mentén alakítjuk ki. Félre ne érts: Nem azt szeretnénk, hogy helyettünk dolgozz, hanem hogy VELÜNK. Ezért, ha belevágsz a velünk való együttműködésbe, neked is hozzá kell majd tenned a részed. 

Nekünk sok kérdésünk lesz, neked pedig sok válaszod, amivel együtt létrehozzuk a fent említett marketing gépezetedbe tartozó fogaskereket.

Extrém gyors bevezetés

A mai felgyorsult világban mindenkinek-minden azonnal kell. Ez főleg a B2C piacra igaz, de manapság egy B2B szoftvernek is relatíve gyorsan bevezethetőnek kell lennie. Ezért vállaljuk, hogy ha a mi hibánkból (értsd: Nem dolgozunk kellően gyorsan.) nem sikerül 10 napon belül bevezetni a chatbotodat, akkor az első hónapot teljesen ingyen megkapod tőlünk – persze csak akkor, ha fizetős csomagot választottál.

Mi lesz, ha belevágunk a közös együttműködésbe?

1. Felvesszük veled a kapcsolatot. Egy konzultáció keretében átbeszéljük hogyan is tudunk segíteni.

Elküldöd nekünk a kérdéseket, amiket a felhasználóknak fog feltenni a chatbotod

2. Mi a kérdéseid alapján megépítjük a chatbotodat, majd ameddig szeretnéd, havi (vagy éves) szinten bérled tőlünk.

A választott csomagod alapján pedig havi szinten újabb flow-kat kapsz tőlünk.

A Ria-Bot számokban

20
partner

59
adatbázis

30.000+
lead

200.000+
üzenetváltás

Gyakran ismételt kérdések

Mi pontosan a chatbot?

A chatbot egy olyan mesterséges intelligenciát alkalmazó marketing eszköz, amely a folyamatautomatizálásban segíti a vállalkozókat, cégeket. A mi csapatunk Facebook Messenger chatbotok fejlesztésével foglalkozik.

Mi a garancia arra, hogy nálam is működni fog ez a módszer?

Mivel a tagság a havidíjak automatikus levonásával működik, valamint egyes extra termékeket és szolgáltatásokat a tagok egy kattintással vásárolhatnak meg, ezért kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni. A céges bankszámládhoz elvileg jár kártya is. Ha még nincs, gyerekjáték ilyet rendelni a bankodtól, de mindenképp olyat igényelj, amivel tudsz online vásárolni!

Csak átutalással lehet fizetni?

Igen. Egyelőre nem rendelkezünk semmilyen bankkártyát kezelni tudó integrációval, ezért marad az utalás, amiről AAM számlát tudunk kiállítani.

Van példa chatbototok?

Mivel a tagság a havidíjak automatikus levonásával működik, valamint egyes extra termékeket és szolgáltatásokat a tagok egy kattintással vásárolhatnak meg, ezért kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni. A céges bankszámládhoz elvileg jár kártya is. Ha még nincs, gyerekjáték ilyet rendelni a bankodtól, de mindenképp olyat igényelj, amivel tudsz online vásárolni!

Lemondáskor jár vissza a kifizetett összegből?

Mivel a tagság a havidíjak automatikus levonásával működik, valamint egyes extra termékeket és szolgáltatásokat a tagok egy kattintással vásárolhatnak meg, ezért kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni. A céges bankszámládhoz elvileg jár kártya is. Ha még nincs, gyerekjáték ilyet rendelni a bankodtól, de mindenképp olyat igényelj, amivel tudsz online vásárolni!

Mit jelent a 'flow'?

A flow egy beszélgetést jelent a chatbotod, és a felhasználók között. Gyakorlatilag egy kétoldalú párbeszéd, ahol a chatbot kérdez, a felhasználó pedig válaszol.

Most akkor hány kvalifikáló kérdést tudok feltenni?

Ez a választott előfizetésedtől függ. A matek így néz ki: flow*a csomaghoz tartozó kérdésszám = összesen feltehető kérdés. Tehát ha az Alap csomagot választod, kapsz két flow-t. Mindkét flow-ban 5-5 kérdést tehetsz fel, tehát összesen van 10 kérdésed, amivel gazdálkodhatsz. (Aztán, ha a következő hónapban megújítod az előfizetésed, kapsz újabb 2 flow-t, azaz 10 kérdést.)

Hogy tudják elérni az emberek a chatbotot?

Mivel a tagság a havidíjak automatikus levonásával működik, valamint egyes extra termékeket és szolgáltatásokat a tagok egy kattintással vásárolhatnak meg, ezért kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni. A céges bankszámládhoz elvileg jár kártya is. Ha még nincs, gyerekjáték ilyet rendelni a bankodtól, de mindenképp olyat igényelj, amivel tudsz online vásárolni!

A weboldalamon is meg tud jelenni?

Mivel a tagság a havidíjak automatikus levonásával működik, valamint egyes extra termékeket és szolgáltatásokat a tagok egy kattintással vásárolhatnak meg, ezért kizárólag online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni. A céges bankszámládhoz elvileg jár kártya is. Ha még nincs, gyerekjáték ilyet rendelni a bankodtól, de mindenképp olyat igényelj, amivel tudsz online vásárolni!

Hogy tudom felbontani a szerződést?

Ha nem szeretnél a továbbiakban velünk együttműködni, jelezd ezt kérlek nekünk az utolsó kifizetett hónap utolsó munkanapjáig, és a következő hónapban már nem küldjük a díjbekérőt – és a chatbotod sem fog már üzemelni.

Vezetői összefoglaló:

Mit kapsz az együttműködésünk során:

#1 Hozzáférés a képzési könyvtárunkhoz

Exkluzív konferencia felvételek. Sehol máshol nem található tananyagok. Heti élők. Hanganyagok. Exkluzív információ, hogy SIKERESEBB legyen a marketinged. Ezeket az anyagokat nem találod meg máshol. Ezeken az anyagokon nevelkedtek a legsikeresebb ügyfeleink.

#1 Hozzáférés a képzési könyvtárunkhoz

Exkluzív konferencia felvételek. Sehol máshol nem található tananyagok. Heti élők. Hanganyagok. Exkluzív információ, hogy SIKERESEBB legyen a marketinged. Ezeket az anyagokat nem találod meg máshol. Ezeken az anyagokon nevelkedtek a legsikeresebb ügyfeleink.

#1 Hozzáférés a képzési könyvtárunkhoz

Exkluzív konferencia felvételek. Sehol máshol nem található tananyagok. Heti élők. Hanganyagok. Exkluzív információ, hogy SIKERESEBB legyen a marketinged. Ezeket az anyagokat nem találod meg máshol. Ezeken az anyagokon nevelkedtek a legsikeresebb ügyfeleink.

Lemondás:

A megkötött szerződést bármikor felbonthatod. Mivel minden szerződés határozott időre szól, a szerződésben meghatározott időtartam végéig mi végezzük a szerződésben rögzített feladatainkat – majd a szerződés lejártával, harag nélkül válunk el.

Próba csomag
INGYENES
örökké
1 flow?
max. 3 kérdés?
max. 50 user?
kapcsolattartási adatok?
Google Sheets Adatábázis?
CRM rendszer?
FB Hirdetés támogatás?
Heti riport?
Tanácsadás?
Standard csomag
4.990 Ft
/ hó
1 flow?
max. 10 kérdés?
max. 10.000 user?
kapcsolattartási adatok?
Google Sheets Adatábázis?
Heti riport?
FB Hirdetés támoagtás?
Tanácsadás?
CRM rendszer?
Standard csomag
4.990 Ft
/ hó
1 flow?
max. 3 kérdés?
max. 50 user?
kapcsolattartási adatok?
Google Sheets Adatábázis?
Heti riport?
FB Hirdetés támoagtás?
Tanácsadás?
CRM rendszer?


Ügyfélszolgálat

Email: iroda@riabot.hu

Telefon: +36 20 239 1518